::jom klik::

Thursday, July 8, 2010

..penat++tired..

hr ni ak d'kerjakan 0leh 2 ank buah y teramat penat ak nk lyn..
tensi0n..pg2 da kne bg0n..ar0und 6.30 gituh..
c0z their parent s teacher kne g sk0la pg2..
naseb la c0mel..huhu

c abg faiz..

c abg ni teramat lah byk ckp..
tnye 1,ak jwb..then tnye ag..ak jwb then tnye ag..xabesh2..
eh3,budak2 mmg suke cm2 kn..

abg:cik ba,dlm k0tak ini ade ape?
aku:ade tisu..
abg:tisu ape?
aku:tisu kertas..
abg:kertas ape?
aku:kertas nk wat lap tgan laa..
abg:tgannye knape?
aku:tgan 0rg 2 bsah..
abg:knape bsah?
aku:kne air..
abg:air ape?

aku:(ter0s wt2 tid0ooooo..xlarat nk jwb ag..)

agk2 if u 0l..menyirap x?ishh..saba je la..
then die t0lak2 ak..nk kejutkan ak jwb s0alan die..
mak ooo makk..t0long me!!
mak ak biase la..~saba la..lyn je lahh..
layaaannnnn..........!!

ok 2 cite c abg..y c adeq pulak..
suke men tembak2..0tomen2..
pastu ak kne la berlak0n kne tembak..kne mati plak 2..
da la pelattt..pas ak da mati ketawe..
asyik2 itu..
dkt 10x k0t ulang acti0n y same..

adeq:tembak cik ba..tembak..tembak2!
aku:arrrggghhh..cik ba mati..

adeq:yeahhh..hehehehehhehe..

(pastu gelak suke..ak p0n xtau ape y besshh sgt..)
layaaaannnnn..!!
adeq:cik ba..ag la..
aku:kn cik ba da mati..

adeq:ag la..ag la..tembak cik ba..tembak2..

aku:arrrgghhh..cik ba mati..

(begitulah seterusnyeee....saba je la knnnnn..)

adeq nizar..

sgt suke kn die..

heee..npe la bdk2 kcik ni xtau pnt ek..
ade je mende die nk men..
tg0k je lahh..

pastu nk kaler2 plak..

betape khusyuknye die..
agknye paling cntek la tuh..

care pgg kaler cm pgg ape ntah..
abg paishhhh..!

n hasilnyee..
terbaek lahh..!!haha

n at lastt..
ntah da penat ke..
da b0ring ke..
da ngant0k ke..
ak p0n xtau la k0rang..


camni la jdnye bebudak ni..
y penting im really tired mnjage mereka..
hahahahaha..
tp mereka ini lah penyeri..
nnt mereka juge la y ak rindu bile ak da blek u..
heeeeee..gerammm..
mmuuuuaaaahhhhh3!!!


5 comments:

A.I said...

shokkk ohh aku suka jaga budak2!
rasa terisi.. hakahak!

newayyy, nnti aku nak main tembak2 jugakk ng ko! hee~

::deeba:: said...

sy0k mmg sy0k weh..tp pnt k0t nk lyn d0rng..hahahaha
ag2 bile hyper da dtg..huh

j0m la..ak mst men tembak2 terbaek punyee..haha,si0t!

engineer cabuk said...

haha..xdpt bygkan cik maain tembak2..wakaka

::deeba:: said...

hahaha..xyah la bygknn..imagine je..
trase sr0nok m'jd budak2..hehe

engineer cabuk said...

haha..klakar jgk cik ni kan..