::jom klik::

Wednesday, December 29, 2010

suke !



salam 1 malaysia semua !
(tetbeee)

saje nk mengexpose my feeling y sngt suke bile...............

jeng jeng jeng..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

i dah ade benda alah ni !!
tau ape ?

ok..ini hanger..
kesohh saje..lame da nak beli tp cm xtau plak nak ltak tang mane kat blik i..
but bile inner2 pon da xtau nk ltak mne..bek la beli je..
ini lah die hanger tdung !
i bli rm15..tp mak i beli rm10..hampeh je !
so,bole la nak ltak sgale mcm tdung..

bole digantung begini..

maka..

termanage la inner2 i ni di cni..
i beli juz nk ltak inner ni je..
act byk ye type2 tdung y u ol bole ltak..

ok !

i suke !

sbb da ade hanger ni n bole gantung2 inner i cmni !

seronok je tengok !

haha



10 comments:

saharinasaharudin said...

byk giler inner ko yang..:)

::deebaadeeboo:: said...

haha..klu bole nk ade sume kaler..

reen,klu nk borrow meh la jmput dtg..;p

FarhanaFabulous said...

diba..belikan..kt tmpt aku rm20 la..bile nk trun hrge pun aku taktau..

::deebaadeeboo:: said...

hanger ni ke?if kat cni 15..tp hr 2 mak ak beli kat jamek 10 je..xpon 12..

farhana fabulous said...

nnt kite borong kt jamek la..xsbr la nk shopping ngn ko..

::deebaadeeboo:: said...

hahaha..bole..no hal.but ak teman je la..ak daa keringgggg..haha

Halmey @ Berg said...

org pompuan boleh ler bergantung bagai..
kalau lak mesti dah berterabur jer.

::deebaadeeboo:: said...

alaa..laki bole je gantung2 klu nak..;)

bantalbucuk said...

ba..murahnya rm 10 je?katne mak u beli..i pon nak beli tapi xjumpa yang murah2..huhu

::deebaadeeboo:: said...

mak i bli kat jamek..2la,gram je dpt rm10..i bli 15..ingtkan da pling murah..huhu