::jom klik::

Monday, April 18, 2011

cuti lagi !!



salam ols..



ini adalah 1st entry di rumah sempena cuti..
yeahh..cuti lagi !!

bile cuti sumenyee nak cuti..
cuti untuk sembahyang..ops ! cuti untuk belajar..cuti untuk buat homework..
tapi..
untuk makan n tidoo memang xbole nak cuti..
sedemikian lahh life i rite now..

*macam xgune je kan hidop..haihh

ok dahh..itu je kot..
saje konon2 nak hu ha hu ha kan blog i ni..
ternyata semakin hari i semakin malas nak update..
nanti2 lah datang mood ade lah storynye..

hepy holiday to ols y holiday !!
y nak exam gudluck !
i nak terbongkang puas2 ni..
ehehehehe



3 comments:

FarhanaFabulous said...

beshnye org tu da honeymun kat uma..

bantalbucuk said...

ala..nak cuti gak...! huhu

::deebaadeeboo:: said...

ana : bes la gemokkan badann..haha

ecar : dah2 la tu ecar..cuti la pulakkk..