::jom klik::

Sunday, October 23, 2011

seronok and tak

yeayy !!
rase seronok dua ronok tiga ronok beronok ronok rasanya bila tengok blog ini dah berwajah baruuuuuu..
even setakat ini je yang ak mampu buat renovation..yuhuuuu
baru lah ada semangat baru nak berblogging..

header pon baruuuu kauuu..

rasa puas + teruja pulak sebab dapat buat header ni guna pizap..
jenuhhh kot mengadap and menggodekkkk..
tapi yang xbest sebab xde pulak gamba baru yang sesuai nak letak..
sooo guna je yang dulu munyeee..
*tetiba rasa macam dah tak berapa nak gila gambar..huhu


the things yang aku sangat nak luahkan is :
*yang tak seronok

aku sangat jealousssssss melihat kawan2 terdekat menyarung jubah convo, topi, segulung sijil and yang sewaktu dengannyaaaaaaaaaaaaa..
serioussss tak tahan rasanye sedih, sebak, syahdu, piluu..
bukan aku tak bersyukur, tapi sebagai manusia biasa, aku memang cemburu sangat2 !
sampai satu tahap aku tak boleh dah nak tengok pic2 yang dieorang upload kat facebook..

even i know masa aku akan tiba tapi........

ohh im totally down..

T_T




2 comments:

Rin Saharina said...

deeba,
header ko lawa lah! ;)

::deeba:: said...

ehehe thanx reen..bole la godek2 kat pizap ! *ceh promote :)