::jom klik::

Monday, April 23, 2012

pantang hancus


since now asyik problem bout jerawat je..konon konon aku jaga lah makan, pantang sana sini..katanya konon..memang hampehhhhhhhhhhhh..heee sangat failed la nak kena tahan makan itu ini..serius tak reti !

last2 maybe around 1 month je kot..aku pantang makan telur, kacang, kicap, seafood..itu jelah yang aku pantang..sebab hari tu penah cek kulit dengan cina kat uia.. dia laaa yang suggest pantang makan ni..

and one more aku macam rajin sikit lah minum air masak yang sangat tidak kegemaran..huhh

yelaaahh..pantang tinggal pantanggggg..
rite now..

semua hancusssss..semua benda pon aku hentamm..aku lenjann kasi puassss..and jerawat pon macam tu lahhhh..

tapiiii

dulu pon aku takde lahh pantang2 bagai..same jeeeeeeeeeeeee..ahahhaha *defense mechanism
tapi bukan bermakna aku tak amek kesah dah bout my jerawat..but makan je failed sikit nak jagaaa..yang effort2 lain still berjalan lancarrrr *konon


okeyyy bilee feveret semua yang nak ada almondddd..hazelnut lagiiiiiii..grr


problemnya yang nak pantang tulahhh yang feveret..
hazelnut, kicap, telur..naseb seafood aku memang okey2 jeeee..
haihh




tapi kalau amek gamba kompem menipu..muke nampak licin kot ! padahal..

see !


huhh sabo je lahhhh

(*_*)



2 comments:

Rin Saharina said...

terbayang kesedapan choc itu :D

deeba,ko cek ngn cina mn?

::deeba:: said...

cina tu dtg uia laaa..die cek kulit..ahh choc tu mmg sedappp ! :)