::jom klik::

Tuesday, January 29, 2013

persoalan


tak semua orang suka kita, and tak semua orang kita suka..ehhh tak baik..tapi kira fair la kan ? huuu

and sampai sekarang menjadi persoalan kenapa mereka still begitu, manusia kan boleh berubah ? hati perempuan kan lembut bak kain sutera..hamboiii

mesti u ols pending apa ntah aku nak sampaikan..

aku just nak menumpang only for 4months coz my school i think around 1o langkah je kot dari umah..berbanding when i stay at uia almost hurmm ntah tak boleh kira berapa langkah..aku bayar bukan aku dok menumpang buta jeeee..dulu okey je sbb maybe only for 2 months..tu pon sekolah tak berapa dekat..

okey masalahnya apa ?

sebab i suka balik malam ? ingat i lepak disco ke balik malam ? balik mabuk2 ? pakai2 sexy ?

sebab i ada boyfriend ? u ols kenapa jual mahal sangat ? bukan tak ada tapi tak pernah ada, tu bukan masalah saya kotttt

takkan sebab fashion ?

takkan sebab satu hari tu i tertinggal baju dalam toilet tp terlupa ? sumpah memang tak perasan tu baju i..tapi macam u ols tak suka tinggal baju dalam toilet ? ehh such a big problem ?

then sebab i suka masak ke ? 

takpon sebab i kepoh ? banyak cakap ? tu maybe ada lah sikit kebenarannya..tapi i suke bercerita and share..thats all..u ols pon tambah tolak macam lebih kurang..

ke sebab i suka tido ? tapi i rasa tu hak i..

lagi apaaaa..

yes i think sebab duduk ber5 satu rumah dengan toilet satu tu menjadi problem terbesar ? takot nanti berebut toilet ? ehhh nak di kira lah if pagi i mandi 2 minutes je kottt..tak suka kot i bertapa lelama kat toilet tu as yang  ols selalu buat..apa best dok lelama dalam toilet ? ke ada kawan ????

ok so i tak tahu apa yang exactly the big problem..i sedih i kecewa..kita sesama manusia, sesama perempuan and yang penting sesama muslim..


sebab tu lahh bukan senang kita nak puaskan hati orang..nak buat orang suka kat kita..

eh ada aku kesah ? okbai









1 comment:

Rin Saharina said...

Deeb, np lama xupdate? updateeee la =D